Sunday, 15 February 2009

My Maandag Storie - 16 Februarie 2009

Goeie more, goeie more. Ek hoop julle naweek was net so lekker soos myne! Wel, ek weet dit kan nie net so lekker gewees het nie, want julle was nie saam met my nie!! Maar dalk was julle s'n lekkerder...? En Saterdag was mos Valentyns dag.... gelukkig het ek die bewyse gekry dat hy oor'le is... Op spesiale gesag gehoor, en ook sommer 'n kiekie gekry as bewys.... Wag, kry gou daai koffietjies, sit terug, dan vertel ek... Vrydag loop ons mos half 4. Gou 'n draai gaan maak by Killarney Mall, en terug huistoe. Vanaand gaan ek by 'n vriend in Northcliff kuier. Rustig buite gesit en elk 'n whisky'kie gedrink terwyl ons aan droëwors peusel. Later 'n pizza gaan kry, en geeët terwyl ons Love Actualy op dvd gekyk het. My eerste keer, maar so 'n mooi storie! Na half 1 in die kooi gekom... Moet sê, ek het soos 'n klip geslaap. Seker omdat sy hond onder by my voete geslaap het... Vanoggend gaan ons ontbyt eet. Raai waantoe gaan ons...? Die Boomhuisie in Krugersdorp! Ai, dit bly maar lekker om daar te kuier. Eet elk 'n heerlike omelet. (Moeder, laat weet tog hoe spel mens die woord) Mensig, dis heerlik, maar gans te veel!! So lekker gekuier, maar die oggend stap aan. Net na 11 hom by die huis afgelaai. Nou moet ek my alie in rat kry, want ek moet nog winkels toe. Gou by Killarney in gehardloop, toe huistoe. Nou is dit Gina'le toe. Richard wil my swart suit vir vanaand se Valentyns party leen.... Gou 'n koppie tee daar gedrink voordat ek terug huistoe is. Vanmiddag kry ek vriende vir 'n braai. 'n Ou lekker hoendertjie op die kole, wors, en natuurlik my kaas, tamatie en uie braai-broodjies. Rustig buite voor die vuur gekuier voordat ons begin braai. En het die hoender nie lekker gekom nie! Behoorlik water-tand-lekker!! Het so lekker gekuier vanaand. (seker maar omdat die ou voggies ook baie gevloei het...) Teen half 11 is ek moeg en gedaan onder die appelboom... Sondag bietjie laat geslaap, en net na half 9 op. Terwyl die klere was, gaan koop ek gou die koerant. Terug by die huis eers rustig deur die koerant gelees terwyl ek koffie drink en van gister aand se broodjies eet. Toe begin die werk... Het die trou-rok se skirt klaar gesny, en nou is dit die vaswerk! Tot so kwart voor 5 gewerk, toe myself reg gekry vir kerk. Vanaand gaan ek by Philip Liebenberg se kerk kuier. Weer terug by die huis net voor 8. Gewerk aan die skirt, en teen 10 uur hang hy! Wel, my wens vir die week:- Ek wil net Dankie sê - Vir 'n gebed as jy na my verlang; Vir 'n glimlag as jy aan my dink; Dat jy altyd my nommer onthou as jy iets moois wil aanstuur. Dankie aan jou my vriend met 'n hart van goud! Mag God se liefde jou trou bewaar en mag jy Sy vrede en vreugde opnuut ervaat. Geniet die week, en tot ons weer gesels; no worries mate, en take care. Coen xxx

No comments: