Sunday, 08 February 2009

Peter en Rosie Deacon, 08 Febraurie 1964

08 Februarie 2009
Aan my dierbare ouers, Peter en Rosie Deacon.
Hoe sê mens vir 'n Pa en Ma 'dankie' vir 45 jare saam?
Vandag wil ek vir my Dad en Moeder 'n gelukkige 45 jaar toewens.
En ook dankie sê vir die voorbeeld wat hulle vir ons as kinders is.
Dankie vir al die geduld, toewyding, vir lag en huil, maar seker die belangrikste - Julle liefde vir jul kinders wat binne julle skuil!
As ek ooit die geleentheid kan kry om 'ouers' te moet kies, sal ek weer julle as my ouers wil hê! Vir my is julle ewig, altyd en steeds!
Mag die jare wat voorlê, net so mooi wees soos die wat reeds verby is.
Baie liefde, en take care.
Coen xxx
Dad en Moeder raak verloof in Witrivier op 16 November 1963.
Peter en Rosie Deacon - 8 Februarie 1964.
Die begin van 45 jaar saam...
My Dad en Moeder - Peter en Rosie Deacon.

No comments: