Sunday, 22 February 2009

My Maandag Storie - 23 Februarie 2009

Goeie more uit 'n heerlike koel en nat Johannesburg. Ek hoop en glo julle het 'n heerlike naweek gehad. Myne was wonderlik, dankie! Wag, kry gou daai koffietjies, sit terug, dan vertel ek... Vrydag oggend 'n dissiplinêre verhoor al 9 uur gehad. Gelukkig gaan dit mos gou, en net na 10 is ek daar uit. Toe terug kantoor toe, want ons het 'n vergadering half 11. Vandag gehoor ons kan half 4 huistoe gaan... Net voor 1 ook 'n draai by Highway Meat in Florida gaan maak. As julle ooit wil droë wors of biltong wil koop, gaan koop hier! Dis die lekkerste in die hele Johannesburg!! Terug by die kantoor al my admin gedoen, en half 4 is ek by die huis. Vanaand gaan ek saam met 'n pel by Cornutti in Illovo eet. Mensig, die beste pizza's in die hele Johannesburg! Lekker gekuier, geeët en gedrink! Net na half 12 terug by die huis na 'n heerlike kuier. Gedaan en moeg in die kooi geval... Saterdag vroeg op, want dis Ivy se oggend. Sy's net voor 8 hier, en ek kan nie nou-al gaan vir ontbyt nie. Was eers vir Gwendolien, want mensig, sy was vuil! Lyk amper soos 'n nuwe kar! Toe die koerant gaan koop, en by aroma's in Killarney gekuier. Na 'n heerlike oggend met die koerant en 'n heerlike omelette, is ek net voor 12 terug by die huis. Vanmiddag gaan ek bietjie P-town toe. Eers 'n draai by Thomas gemaak, want ek't so verlang na Gertruida, en ek wil bietjie met haar ook ry. Gaan kyk hoe speel Ruan tennis in Groenkloof. Julle sal nie glo hoe goed speel hy nie. Hy's nou 10, en die ou teen wie hy gespeel het, was 12. Ongelukkig het hy verloor 2/1. Maar as julle gedink het dis die laaste hoor van Ruan, maak julle 'n groot fout! Hier kom nog 'n SA Kampioen in tennis!! Met Ruan en Nadia agter in Gertruida, vat ons die pad huistoe. Gaan kuier bietjie by my Sussie vanmiddag. Moes ook luister hoe speel Nadia vir ons klavier. Te ou-gat! Moeder bel ook om te sê sy en Dad het die trotse ouers geword van 'n baba-dogtertjie. Cindy is haar naam... Te oulik, sê ek vir julle, te oulik!! Daar gery so half 7, en terug Thomas toe. Hy't vir ons heerlike burgers gemaak, met die lekkerste sous! (word genoem tannie Sarie se sous...) Skaars daar, of die hemele gaan oop! Mensig, dit reën dat die biesies bewe! Teen 10 uur trotseer ek die pad terug huistoe. Was goed om bietjie met Gertruida te ry... Net na half 12 onder die appelboom... Sondag net laat geslaap. So half 9 opgestaan, gou die koerant gekoop, en toe hospitaal toe. My vriendin Gina se man word vandag opgeneem. Wel, ek kom basies voor by dooie-mans deur, want die sekuriteit wil my nie in laat nie. Besoek-tyd is net van 3 tot 5. Bel gou vir Gina, en sy kom kuier buite by my. So half 12 daar weg, want ek't nog die koerant om te lees. Sommer bebotie warm gemaak, en ook van my Vrydag aand pizza geeët. 3 uur is ek weer oppad hospitaal toe. Nou mag ek gelukkig in. Gina en die kinders is ook daar, en ons kuier tot so kwart voor 5. Skielik begin dit reën.... wat lyk of dit nooit gaan ophou nie! Terug by die huis klaar gemaak vir kerk, en teen kwart voor 6 sit ek al. Kuier weer by Die Kapel in Mellville. Niel en Steve is ook daar. Eers 8 uur terug by die huis. Wel, my wens vir die week:- Skryf op jou hart dat elke dag die beste dag in jou lewe is. Ontvang die geluk wat jy verdien met ope arms. Gister se trane word pêrels, want jy is 'n juweel. Geniet 'n wonderlike week!! Tot ons weer gesels; no worries mate, en take care. Coen xxxxxxx
Die nuwe 'baba' in die Deacon's se huis...
Kyk net hoe lekker slaap ons...
Dad met die nuwe Deacon baba. Jou naam sal ..... Cindy wees! Ruan en Nadia op Gertruida se dak...
Ruan wys hy is amper net so sterk soos Gertruida...

No comments: