Thursday, 19 February 2009

My Vrydag Storie - 20 Februarie 2009

Goeie more uit 'n heerlike warm Johannesburg. Ek hoop en glo julle het 'n wonderlike week gehad. Natuurlik het ek weer (of eerder WEER!!) 'n SC week gehad! Ai, dis so lekker om myself te wees! Wag, kry gou daai koffietjies, sit terug, dan vertel ek... Maandag oggend begin met 'n ondersoek by 'n werkgewer in Greenside. Ai, werknemers is ook maar groot lieg-bekke!! Natuurlik sal hulle net vir jou hulle kant van die saak vertel, en nie die werkgewer se kant nie... Maar die waarheid kom mos altyd uit! Soos oom Lock altyd gesê het: "'n Wors het twee kante!" Ook gedog dit gaan net 'n paar minute wees, maar teen die tyd wat ek daar uit is, is dit na 12! My hele dag is daarmee heen... Toe Sunninghill toe, want daar's ook 'n werkgewer met probleme. Ja, vandag is my dag van probleme uitsorteer. Skaars gesit, of die werkgewer dra 'n cuppa-tjuno met 'n muffen aan! Hier sal ek meer moet kom kuier... Na 3 daar weg, en gou 'n laaste besoek gedoen voordat ek huistoe is. Vanaand weer voor die masjien gesit, en teen 11 uur hang die skirt - klaar!! Nou moet sy net pas. Myself deur 'n stort gesleep, en teen 12 uur onder die appelboom... Dinsdag weer 'n ondersoek in Sandton. Julle sal nie glo hoe lieg hierdie werknemers nie! Vertel vir my hulle kry so min geld hulle is eintlik skaam om vir hul vriende te sê wat verdien hulle... Wie bespreek nou hulle salarisse met hulle vriende...? Maar ek't hulle op hulle plek gesit! (go girl, go!!) Ook 'n paar voorsorg fonds state by werkgewers gaan afgee voordat ek Edenvale toe is vir 'n vergadering. Half 3 begin en gedog dit gaan lank aanhou... teen 3 uur is ons klaar! Gou 'n draai gaan maak by Gina-le, en vat ook chocolate eclairs saam vir 'met die tee'. So bietjie gekuier, en net na 4 oppad huistoe. My vriend Danie kom maak na werk 'n draai. Sommer net lekker gesels, en ook perspektief op my lewe gekry. Danie, dankie vir die oor wat luister, en die wyse woorde van bemoediging. Later weer aan die rok gewerk, en sommer vir my chicken mayo toasted broodjies gemaak. Mens sal sweer ek's verslaaf aan dit!! Net na 11 onder die appelboom... Woensdag gereed gemaak om uit te gaan toe ek hoor 'vandag het jy vergaderings op kantoor...' As hulle my nie betyds gesê het nie, sou ek sowaar as wragties Randfontein toe gery het. Gelukkig is die oggend net compliance arbitrasies - en soos dit met hierdie vergaderings gaan, het 90% van die werkgewers hulle rekeninge vereffen. So half 11 ry ek gou Wadeville toe om vir Blackie te gaan haal, en oppad terug by die Labour Court gestop. Die 1 uur vergadering het ook nie te sleg verloop nie. Alhoewel net die applikant hier was, kon ons 'n idee kry van presies wat sy wil hê. Vanaand gaan ek saam met Die Kapel 'n play kyk van Tobie Cronje by die Staats teater in Pretoria. Wil mos nou my fancy hemp aantrek, maar wil ook swart knope opsit... Jaag toe maar Oriental Plaza toe vir 12 knope... prys R2.50! Terug by die huis is dit 'n gewerkskaf teen tyd, want dis knope wat moet af, en nuwes wat moet aan! Ook die hemp gestryk voordat ek deur 'n stort is, en teen 6 uur oppad. Mensig, die verkeer... ek weet nie hoe doen die mense dit elke dag tussen Pretoria en Johannesburg nie... So erg dat ek by Grayston af is en die ou pad gery het aan die agter kant van Midrand deur. Gelukkig daar gekom teen half 8. Niel en Steve is ook hier vanaand. Kry sitplekke 3 rye van voor af! Wel, ek het lank-laas so lekker gelag. Veral vir mevrou Dominee wat op die menu gesoek het vir 'n 'fur-burger'... Net na half 11 daar uit, en toe reguit huistoe. Philip, baie dankie vir 'n wonderlike aand gevul met lag, baie lag, en so erg dat die snollies by my neus uitgekom het... Gou-gou in droomland... Donderdag weer op kantoor, want vandag het ek konsuliasies. Ai, van die 3 het ons darem 1 gesettle. Gou in etens-tyd Killarney toe, want vanaand gaan ons weer kuier by Janneman en Frikkels. Wat is 'n kuier sonder Coen se heerlike lagie-slaai? Oppad gou by Cresta in gehardloop, en kwart voor 7 is ek daar. Ekke, Janneman en Frikkels, Egoli, Roger, Riekert en Betz en Tania en Annemike. Frikkie het die heerlikste maccaroni en kaas gemaak, ekke die slaai, Betz se knoffel-brood het knoffel in gehad wat die hamster al die pad van Rusland af gebring en geknibbel het, en Tania het die wonderlikste poeding (MET VRUGTE!!) gemaak! 'n Ete reg vir enige koning!! Vanaand lekker gekuier, lekker geëet, en net so lekker gedrink. Eers 11 uur daar gery. Janneman, Frikkie, baie dankie vir 'n wonderlike aand, en onthou ek is ongelooflik lief vir julle twee! Wel, my wens vir die naweek:- God created turtles to remind us to slow down; Ants to remind us about small things; The sky to remind us to look up and pray; Friends to remind us how beautiful life can be! Thank's for being my friend! Geniet 'n wonderlike naweek, en tot ons weer gesels; no worries mate, en take care. Coen xxxx

No comments: