Friday, 13 February 2009

My Vrydag Storie - 13 Februarie 2009

Goeie more uit 'n heerlike koel Johannesburg. Hoe sal ek vandag begin.....? Iets soos 'Welkom terug?', of 'Waar was ek?'.... maar ek hoef mos nie verskoning te vra omdat ek 'n sabatical gevat het nie... Wag, kry gou daai koffietjies, sit terug, dan vertel ek sommer dadelik! My oggende is heel lekker. Die wekker gaan half 7 af, ek gaan sluit oop, klim terug in die kooi tot half 8, en dan staan ek nou behoorlik op! Julle sal nie glo hoe lekker is daai uurtjie se slaap nie...! Maandag op, en vandag is ek in die kantoor. Arbitrasies wat voorlê. Al doen ek dit so baie, bly dit nog baie werk! Daai konsentrasie om alles 'in te vat'... Maak net na 3 klaar. Ry gou Randburg toe, want ek't 'n afspraak met 'n werkgewer 4 uur. Al die moeite gedoen, en daar's die werkgewer nie eens daar nie! Sal hom later die week gaan sien. Terug by die huis maak ek vir my 'n lekker ommelet! Dis heerlik! Begin werk aan Adelaide se rok... Tussen die tv en die materiaal, val ek net na 11 in die kooi neer. Gou-gou onder die appelboom... Dinsdag weer in die kantoor, want vandag is dit konsuliasies. Ai, ek is so bly ek's nie op die pad nie, want die weer buite is woes! Dit grom, en dis weerlig, ek weet nie wat gaan aan nie...? Maar tussen dit alles gaan die vergaderings aan. Na werk gou 'n slot gaan koop, want vanaand begin ek weer gym. Sien nogal uit daarna. Wel, doen maar eers cardio, want ek is so onfiks! Ry 20 killo's fiets, en daarna draf ek. Skaars 5 killo's gedraf, en ek's kedaan!! Terug by die huis vir my pasta gemaak, want ek het daai carbs nodig! Weer aan die rok gewerk en tv gekyk. Vanaand my hart uit gehuil... Net na 11 uur die lig af gesit... Woensdag op. Dis 'n 'Ons onthou' dag vir ons... Vandag baie om te doen, en my eerste afspraak is in Benmore. Die dag is behoorlik van bakboord na stuurboord! Tot in Lanseria, en ook Fordsburg. Maak ook 'n draai by my vriend Niel vir 'n koeldrank. Die dag vlieg behoorlik. Gaan maak ook 'n draai by Oriental Plaza. Ek geniet dit om hier rond te loop... dis altyd goed vir my siel... Kry sommer 'n paar samoesa's vir aand-ete. Net na 7 by die gym, en vanaand vat ek dit bietjie stadiger.... die lyf is bietjie seer! Kan nie wag om my samoesa's te eet nie! Saam met daai atjar van Oriental, is dit heerlik! (mense wat sooi-brand kry kan dit nie eet nie....) Siende dat ek daai operasie gehad het, kan ek ENIGE iets eet! So bietjie gewerk aan die rok, maar teen half 11 is ek in droomland... Gedurende die nag wakker geword met 'n knie wat so seer is! 'n Drukverband op gesit, en gehoop dit sal beter wees in die oggend. Moet sê, dit het bietjie gewerk. Mac kry my net na half 8, want ek't 'n disiplinêre verhoor 8 uur in Hillbrow. Baie vroeg vir my! Maar nou kan ek soveel meer doen vandag. Terug by die werk half 10, en toe's ek uit. Eers weer Fordsburg toe, en ook gou 'n draai by my vriend Frans gaan maak. Wel, waar is al die ure in die dag heen? Roodepoort, Krugersdorp, Randfontein, en toe Suurbekom toe. Ja, waar is Suurbekom? Dis 'n klein gehuggie langs die highway oppad Lenz toe! Daar waar ek daai tyd met die Fordjie die hen en haar kuikens getrap het dat jy net vere sien! Ook 'n draai by Dennis gaan maak, en sommer langs-aan vir my vis en tjips gekoop. Vanaand gaan ek nie gym toe nie, want my been moet bietjie rus. Wel, moet sê, nie van die beste vis en tjips in die dorp nie.... Nee, ek is glad-nie impress nie! Werk aan die rok, en kyk tv. Net na 12 onder die appelboom... Vrydag, en vandag is dit ook 'n 'Ons onthou' dag... 'They shall grow not old, as we that are left grow old; Age shall not weary them, nor the years condemn. At the going down of the sun and in the morning, We will remember them...' Eric, Oupa Eric en Schalk, ons onthou... Wag, laat ek gaan, want die naweek lê voor. My wens vir die naweek:- Elke spesiale mens in my lewe is 'n gawe van God. Geld kan dit nie koop nie en ek is so bly, anders sou ek jou nooit kon bekostig nie! Tot ons weer gesels; no worries mate, en take care. Coen xxx

No comments: