Sunday, 17 August 2008

My Maandag Storie - 18 Augustus 2008

Goeie more uit 'n koue Johannesburg. Ja, kan nie glo nie, maar ek dink die winter is nou hier.... Ek hoop julle het 'n heerlike naweek gehad. Natuurlik het ek mos altyd *SC naweke (* - Super-Coen naweek) Wag, kry gou daai koffietjies, sit terug, dan vertel ek... Vrydag mos 'n heerlike dag by die huis gehad. Vandag maak ek klaar met die dvd's van Taken. Wat 'n nice storie was dit nie... en dit bring weer soveel herinneringe van jare gelede! Christo was bietjie uit, en is in die middag terug. Vanaand maak hy vir ons die lekkerste hoender fetta en groente kothuis pastei (cottage pie?). Wow, hierdie kan gerus weer gemaak word! Kyk tv, en net na 10 onder die appelboom... Saterdag net laat geslaap. 9 uur saam met Christo gery om sy laaste paar goedjies by sy ou woonstel te kry, en dit gou stoorkamer toe gevat. Toe terug huistoe. Val op die bed neer, en die res van die middag tussen die tv en die rekenaar. Speel bietjie rond en organize my blog... Moet sê, Christo moes hare op sy tande vandag gehad het, want elke nou-en-dan moes hy eers probeer inlog om te sien kan hy my blog kry... All ends well!! Vanaand eet ons heerlike knoffel vis en pampoen. Al te lekker, sê ek! Net voor 9 skakel ons oor National Geographics toe. Die tv eers half 1 af geskakel... Sondag weer net na 9 op. Dis koud en bewolk buite. Terwyl Christo gou winkels toe is, het ek die koerant gelees. Vandag is ons rustig by die huis. Vir lunch eet ons heerlike hoender, pasta-rys en soet patatas. Daar wag nog 'n triple chocolate sundae as poeding, maar ek sal dit later eet. Die res van die middag (en aand...) vir Christo gehelp om sy facebook bietjie reg te ruk!! Wel, Woensdag, 20 Augustus, is daar nie net 1 verjaarsdag nie, maar sommer 2!! Dis Margie en Shaun (Ma en seun!) se verjaarsdae. Margie, Shaun, mag dit 'n wonderlike dag wees, en mag die jaar gevul wees met vreugde, sukses en goeie gesondheid. My wens vir die week:- Hy wat tussen die sterre wandel, tussen engele loop, Hy aan wie die hemele behoort, sal jou bewaar. Jou hand in Syne hou. Jy's veilig by Hom! Geniet die week, en tot ons weer gesels, no worries mate, en take care. Coen xxx

'n Roos vir Margie, en die hondjie is vir jou, Shaun....

No comments: