Sunday, 19 October 2008

My Maandag Storie - 20 Oktober 2008

Goeie more uit 'n heerlike warm Johannesburg. Ek hoop en glo julle het 'n lekker naweek gehad. Natuurlik was my naweek ook lekker, dankie. Wag, kry gou daai koffietjies, sit terug, dan vertel ek... Vrydag mos die dag verlof ingesit sodat ons 'vir oulaas' saam met Alta kon kuier. Heerlik laat geslaap (tot 9 uur) en net na 10 hier weg. Kry Alta by haar vriendin, Margarite. Terwyl hulle die tas uitsort, gaan ek en Christo gou Hyde Park toe. Sien die pragtigste ringe by Orpheo Twins! Die volgende oomblik word ek hier deur die venster na binne geroep.... Christo het in gegaan om dit van nader te bekyk... Mensig, 'n half karat diamant in geel goud; maar pragtig! Moet ook die ring pas, maar nadat ek die prys gehoor het, kon ek dit skaars van my vinger af kry.... so het my vinger geswel van die skok! R39 000.00, ja, nege en dertig duisend rand! Ai, ons met ons sjampanje smaak en bier beursies...! Vir die wat regtig van iets unieks hou, en natuurlik die geld het, gaan kyk gerus by Orpheo Twins in Hyde Park. Hulle tel no is (011) 325 5048, - praat met Pietro. Terug by Alta is die tasse gepak, en ons ry Hugo's toe by Kyalami vir ons kuier. Dis so rustig, en die diens is uit die boonste rakke. Terwyl ons kuier, vertel Margarite vir ons van toe sy in 1968 uit Switserland hier in SA gekom het. Jan Smuts het soos Kimberley lughawe gelyk, en daar was nog 'n enkel pad tussen die stad en die lughawe... Ja, dis 40 jaar gelede!! Kuier en eet heerlik, maar die tyd stap aan, en Alta raak haastig. Oppad lughawe toe is dit maar stil in die kar. Daar gekom, en ons val in die ry by internasionaal vir Sydney. Terwyl ons wag, hoor ons Alta se tas is te swaar, en daar moet uitgepak word - na haar rugsak toe. Al die boeke, persente en vanity case word geskuif. Nou moet ons maar duim vashou. In die tyd kom 'n vriendin en haar man ook daar aan om 'totsiens' te sê. By die inweeg gekom, en daar hoor ons die tas is 3 killo's te swaar. Kan julle glo, vir 3 eksta killo's kos dit R950.00!! Gaan dit beslus nie betaal nie, en net daar word nog klere uit die tas gepak vir die rugsak!! Teen die tyd wat die tas ingeweeg word, is dit 25,3 killo's swaar. Geen probleem nie, geen boete nie, en daar gaat die tas! Die vlug sou kwart oor 6 vertrek het, maar is delaid tot 20 voor 8. Vir die stress moet ons eers iets gaan drink... by die Spur kry ons plek. 'n Bier proe soos heuning! Half 6 is dit tyd... Groet, en toe's sy weg... Teen die tyd wat ons by die huis kom, is dit donker. Vanaand net rustig voor die tv, en Christo maak vir ons heerlike broodjies met kaas, koue vleis en rocket. Teen 11 uur onder die appelboom... Saterdag vroeg op, want Ivy kom in. Die oggend is gou verby, en net na half 2 val ek op die bed en tv neer. Kyk so bietjie, en slaap die res van die middag. Net na 4 ry ons Pretoria toe, want ons gaan by my niggie kuier. So iets van 'n 'family bymekaarkom'. Goed om almal te sien. Sussie, Ruan en Nadia is ook daar. Oom Nando en tannie Hetta, Pedro en Berdine, Nadine, tannie Kotie, Gert en Elzette, Lorinda, Stydom en Susan, en natuurlik die kinders. Terwyl ons braai, sak die reën uit. Lekker gekuier, en teen 9 uur is ons oppad. Berdine, baie dankie vir jul gasvryheid. Gaan slaap by Sussie. Kuier eers saam met Ruan in sy kamer - moet al die toys sien werk, die karre toets, en bekyk tot die trein-stel. Val so 10 uur op die bed neer - gedaan! Sondag oggend net na 8 op. Drink 'n koffietjie en eet 'n beskuit voordat ons in die pad val huistoe. Gelukkig is die pad stil, maar mens kan sien dit het heerlik deur die nag gereën. Terwyl ek die koerant lees, maak Christo vir ons heerlike hoender, pampoen en rys. O ja, daar was poeding en vla ook, maar ek was nie lus daarvoor nie. Soos altyd was die kos heerlik! Vanmiddag val ons op die bed neer, en word eers half 6 wakker. Maak klaar vir kerk. Vanaand is dit nagmaal. Raai wie is ook hier...? Janneman! Ag, so goed om hom ook te sien! Dominee Trevor, dankie dat ons weer herinner word om eerste die balk in ons eie oog te sien voordat ons die splinter in my mede-mens s'n sien... Na die tyd eers tee gaan drink voordat ons huistoe is. Wel, vandag was dit my goeie vriend Frans se 50 ste verjaarsdag en Dinsdag is dit Pietertjie (Londen) se verjaarsdag. Julle twee, ek hoop dit sal 'n heerlike dag wees, en mag die jaar vol geluk, vreugde en baie voorspoed wees. Dan Woensdag, 22 Oktober, sou my liefste Oumie 92 jaar oud gewees het. Ouma Hettie, ons onthou... My wens vir die week: God se oog is vandag oor jou, Sy hand is onder jou, Sy gees en vrede is binne jou, Sy liefde en engele is rondom jou. Lekker week in die holte van SY hand. Tot ons weer gesels, no worries mate, en take care. Coen xxx Margarite en Alta Christo Christo en Alta op Jan Smuts. Ruan en Nadia Nadia, ons Miss Sunshine. Ruan met sy mombakkies. Sussie, Ruan en Nadia. Iceberg rose in Moeder se tuin. Moeder se tuin.

2 comments:

Anonymous said...

nuiytres

Anonymous said...

get your tongue in her mouth and neck with her, as you do run your hand up her dress and rub her pussy through her knickers, get her giggly and feel her knickers getting damp, put your hand inside and touch her soft, wet, warm, bald squishy pussy, feel her spread her legs for you so you can get your fingers in her