Sunday, 16 November 2008

Verjaarsdag Wense vir my liefste Vriendin

Vandag wil ek 'n baie spesiale vriendin geluk wens met haar 60ste verjaarsdag. Marie werk vir my Moeder vandat sy 17 jaar oud was, en sy is nogsteeds daar. Sy het my groot gemaak, russies in my mond gesit as ek vloek, my gehelp om huiswerk te doen, my blydskap geken, en ook my hartseer... en sy kook soos die beste kok in die wereld! Mara, baie geluk met hierdie groot mylpaal in jou lewe, en mag jy nog lank vir jou familie, jou kinders en jou klein-kinders gespaar wees. Onthou altyd - ek is baie lief vir jou!
Liefste Marie,
op jou 60ste Verjaarsdag
16 November 2008
Once again I send my greetings
on this happy day.
Same old wish,
and same old words
- But what else can I say...?
Love's own language changes not,
and so I send to you
- the old and oft-repeated wish -
May all your dreams come true!
May you find a faith serene
- high courage - peace of mind.
May Time's finger touch you lightly,
and the years be kind...
May the bright Tomorrows
bring you health and happiness
- all the golden fruits of life -
Good fortune, and success.
God Bless, and take care.
Coen xxx
Marie.
Sy lyk mos nie 60 nie!!

No comments: